Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi ve Ders Almalar Hk.
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerinin ödenmesi ve ders alma tarihlerinde değişikliğe gidilmiş olup yeni tarihler aşağıda belirtilmiştir.
 
2018-2019 Eğitim Öğretim yılı bahar yarıyılı öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti yatırma işlemleri 30 Ocak - 03 Şubat 2019 (Saat 16:00’ya kadar) tarihleri arasında, ders alma işlemleri ise 30 Ocak - 03 Şubat 2019 (Saat 17:00’ye kadar)  tarihleri arasında yapılacaktır.
 
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri sadece T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden, T.C. Ziraat Bankası İnternet Şubesi üzerinden ve T.C. Ziraat Bankası mobil uygulamalarından öğrenci numarası girilerek yatırılacaktır.

Ödemeler;
T.C. Ziraat Bankası ATM’lerinden “Kartsız İşlemler” menüsü altındaki Üniversite veya Eğitim Ödemeleri / Anlaşmalı Üniversiteler / İl Plaka Kodu (78) / Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir. İnternet şubesinden ise, “Eğitim” menüsü altındaki üniversite harç ve sınav ödemelerinde yer alan Karabük Üniversitesi seçilerek yapılabilecektir.
  
Öğrencilerimiz öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yaparak yatırmaları gereken öğrenci katkı payı/öğrenim ücretlerini öğrenebileceklerdir.
 
Öğrenci bilgi sistemine (OBS) giriş yapmak için tıklayınız…
 
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri ile ilgili sorularınız için;

Harçlar Birimi Yetkilisi :
M.Akif Yağımlı
Tel No:  0370 418 73 34 / 1370 
E-mail : makifyagimli@karabuk.edu.tr
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

 
Ders alma işlemini tamamlayan öğrencilerin, yapılan ders alma işlemine ilişkin danışman onayının verilip verilmediğini (03 Şubat 2019 Pazar günü saat 23:59’a kadar)  kontrol etmeleri gerekmektedir.
 
Danışman onayı verilmeyen ders alma işlemleri geçersiz sayılacaktır.
 
Danışmanlara Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden e-posta atılabilmektedir.

DERS ALMA SÜREÇ:

Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi: 30.01.2019 Çarşamba/03.02.2019 Pazar (Saat.16:00)
Ders Alma Haftası: 30.01.2019 Çarşamba/03.02.2019 Pazar (Saat.17:00)
Ders Almalara İlişkin Danışman Onayı Verilmesinin Son Günü: 03.02.2019 Pazar günü saat: 23:59'a kadar

EKLE SİL HAFTASI : 04.02.2019 / 08.02.2019 17:00 Arası
EKLE SİL DANIŞMA
N ONAYI:04.02.2019 / 08.02.2019 23.59 Arası

Enstitümüze Kayıtlı Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Dikkatine!!!!

Uzaktan Eğitim kayıtlı öğrencilerimiz aşağıda belirtilen harç tutarlarını ödeyeceklerdir. Ödemelerini ilk 2 dönem yapan öğrencilerimizin 3. dönem sistemlerinde harç görünmesi halinde, bu ücreti ödememeleri ve bu durumu e-mail ile tarafımıza bildirmelerini önemle rica ederiz.

-Uzaktan Eğitim Toplam Harç Ücreti : 4.500 TL (2.250 X 2 Taksit : 4.500 TL)

-Protokol Kapsamında Uzaktan Eğitim Toplam Harç Ücreti : 2.250 TL (1.125 X 2 Taksit : 2.250 TL)

Şehit/Gazi Eş ve Çocukları ve Gaziler (Uzaktan Eğitim Programlarımızdan ücretsiz yararlanmaktadırlar)

"1. taksit (ilk dönem) kayıt esnasında, 2. taksit ikinci dönem başında yatırılacaktır."

Soru ve Surunlarınızı Enstitümüz sbe@karabuk.edu.tr mail adresine bildirebilirsiniz.Aynı gün içerisinde dönüş yapılacaktır.